Model byl vydaný u PKAA jako model Petra Špinlera No. 178. Zatím jsem zahájil stavbu dle návodu podvozkem a před přední části vozu. U stavby krytu je potřeba hlídat hranu na štítu kapoty. Není potřeba naříznout ohyb, ale jenom ohnout papír přes hranu třeba pinzety. Ohyb je asi do poloviny štítů, stejně jako u skutečného vozu. Kokpit vozu je zatím postaven jako základ.
Dokončil jsem kokpit a vlepil jsem dovnitř štítu a uzavřel záď. Při lepení kapoty na podvozek jsem postupoval opačně než je v návodu a lepil jsem od přední části směrem dozadu. Poté jsem dokončil kokpit vlepením sedačky s pásy a hotový volant. Ten je zhotovený s těsnící gumičky.
Dokončil jsem přední část vozu, motor a zadní nápravu. Na volant jsem použil těsnící gumičku, která se dá běžně koupit v prodejnách s instalatérským materiálem. Postup lepení bych podrobně nafotil při stavbě příštího modelu.