Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Napsal: úte 30. led 2018 17:55:17
Hezký den přátelé,
tak tu mám další závodní kousek, tentokrát jsem si zvolil tento vůz ze série RSC, který nakreslil Attila Csákvári a vydal Ondra Hejl.
Jedná se o model jednoduché konstrukce, proto jsem si ho také zvolil. Potřebuji se odreagovat od laseru a oblin
Něco o voze:
ZAKSPEED FORD CAPRI TURBO GROUP 5
ENGINE
Front-longitudinal Ford Cosworth BDA four-cylinder, alloy head with 16 valves.
Capacity 1,426cc (80mm bore x 71mm stroke)
Zakspeed assembly, some Cosworth components
KKK turbocharger, boosting to 1.5 bar
Bosch Fuel Injection
DRIVELINE
Getrag 5 speed manual (geared for rolling start)
Sachs twin-plate clutch
ZF 90% torque differential
SUSPENSION/CHASSIS
MacPherson struts/Bilstein shocks
Space frame chassis from welded alloy piping
Quick lift jacks
BRAKES
Ventilated and drilled disks all-round (12.87″ front/11.86″ rear)
Twin 4-piston calliper (front), single 4-piston calliper (rear)
Cockpit adjustable
WHEELS/TYRES
Front: BBS 10″ rim x 16″ tyre
Rear: BBS 12.5″ rim x 19″ tyre
Tyres: Goodyear 10.0/225×16 (front) 12.5/27.5×19 (rear)
COCKPIT
Sheet steel cockpit
Integral roll-cage and extinguisher system
BODY
Carbon-fibre body panels
Plexidur 3mm glass
PERFORMANCE
1.5 max bar boost giving 460 bhp @ 9200 rpm
Top speed: 174 mph
Weight : 790kg
Length: 5060mm
Width: 1980mm
Height: 1150mm
Wheelbase: 2550mm
Track (F/R): 1550mm/1775mm
Nějaké video: klik
Foto předlohy:
Náhled na šmikajdu:
Stavba zahájena jako vždy podvozkem a pokračuji boky a střechou. Vše sedí jak má, takže radost lepit
Aktuální stav:
Ještě mě napadlo zhotovení interiéru fotky mám, no...
Hezký večer Jakub.
tak tu mám další závodní kousek, tentokrát jsem si zvolil tento vůz ze série RSC, který nakreslil Attila Csákvári a vydal Ondra Hejl.
Jedná se o model jednoduché konstrukce, proto jsem si ho také zvolil. Potřebuji se odreagovat od laseru a oblin
Něco o voze:
ZAKSPEED FORD CAPRI TURBO GROUP 5
ENGINE
Front-longitudinal Ford Cosworth BDA four-cylinder, alloy head with 16 valves.
Capacity 1,426cc (80mm bore x 71mm stroke)
Zakspeed assembly, some Cosworth components
KKK turbocharger, boosting to 1.5 bar
Bosch Fuel Injection
DRIVELINE
Getrag 5 speed manual (geared for rolling start)
Sachs twin-plate clutch
ZF 90% torque differential
SUSPENSION/CHASSIS
MacPherson struts/Bilstein shocks
Space frame chassis from welded alloy piping
Quick lift jacks
BRAKES
Ventilated and drilled disks all-round (12.87″ front/11.86″ rear)
Twin 4-piston calliper (front), single 4-piston calliper (rear)
Cockpit adjustable
WHEELS/TYRES
Front: BBS 10″ rim x 16″ tyre
Rear: BBS 12.5″ rim x 19″ tyre
Tyres: Goodyear 10.0/225×16 (front) 12.5/27.5×19 (rear)
COCKPIT
Sheet steel cockpit
Integral roll-cage and extinguisher system
BODY
Carbon-fibre body panels
Plexidur 3mm glass
PERFORMANCE
1.5 max bar boost giving 460 bhp @ 9200 rpm
Top speed: 174 mph
Weight : 790kg
Length: 5060mm
Width: 1980mm
Height: 1150mm
Wheelbase: 2550mm
Track (F/R): 1550mm/1775mm
Nějaké video: klik
Foto předlohy:
Náhled na šmikajdu:
Stavba zahájena jako vždy podvozkem a pokračuji boky a střechou. Vše sedí jak má, takže radost lepit
Aktuální stav:
Ještě mě napadlo zhotovení interiéru fotky mám, no...
Hezký večer Jakub.