Po letech jsem se opět pustil do některého vozu z Rallye Dakar. Vybral jsem si model Tatra 815 4x4 Team BR Petrobras Lubrax, který se zúčastnil Rallye Arras - Madrid - Dakar 2002.
Na začátek jsem si pohrál s motorem, ale žádné velké úpravy jsem neprováděl a tak můžu pokračovat ve stavbě rámu.
Rám vozu jsem pro jistotu zpevnil kartonem, aby se během stavby nezačal kroutit. Po nalepení kulis a zahájení prací na nápravách, jsem se rozhodl pro kompletní sestavení náprav. Protože při pohledu na zkompletované díly, by se špatně vlepovaly třeba vaky u zadní nápravy. Proto jsem napřed nalepil vaky na nápravu a až potom přilepil kompletní nápravu do kulisy. Tím je zadní náprava hotová.
Podvozek jsem doplnil o centrální rouru, hřídelí jsem propojil motor s převodovkou a torzní tyče umístil mezi přední nápravu a kulisu. Za motorem jsem zkompletoval držák výfuku se samotným výfukem a filtry. Tímto je podvozek vozu dokončený.
Dokončil jsem nástavbu vozu, kterou jsem celou zpevnil kartonem za pomocí oboustranné lepicí pásky. Nástavba je zatím přiložena na sucho, pro lepší lepení blatníků a ostatních nádrží.
Po týdnu co mi nešel internet, můžu konečně dokončit prezentaci tohoto modelu. Na podvozek jsem postupně doplnil korbu, kabinu a model doplnil o přední blatníky, stěrače, zpětná zrcátka a ochranný rám se světly. Byl to i můj první pokus o vlastní ochranný rám a nedopadlo to až tak špatně. Tímto je model Tatra 815 4x4 Team BR Petrobras Lubrax Dakar 2002 HOTOVÝ.