Jako další model jsem si vybral trochu starší model od Jiřího Vintra LIAZ 111.154 4x4 Macik Offroad Team Dakar 2003. Ještě přesně nevím jaké úpravy budu provádět, ale už teď vím, že kola budou původní. A již k vlastní stavbě. Na začátek jsem udělal motor s chladičem, rám podvozku a kompletní zadní nápravu.
Přední náprava dokončena a na podvozek přilepený motor, propojený s přední a zadní nápravou kardany. Chladič je pouze nasazený bez přilepení. A jde se na nástavbu.
Korba vozu je zpevněná žebry a také jsem kartonem zpevnil podlahu. Jak je vidět podle fotek, tak jsem použil upravené díly od Spidu. Po slepení celé korby jsem na podlahu nalepil držáky ve kterých jsem vyřezal a vystříhal otvory. Na zadní část přilepena koncová světla. A můžu už celou korbu nalepit na podvozek.
Tak a konečně přináším pár fotek z dalšího postupu lepení. Hotovou korbu jsem usadil na rám a dokončil jsem zadní část vozu přilepením nárazníku a ostatních drobností. Rám jsem doplnil o nádrže, baterie, válce vzduchovodu a částečné zpracované zadní blatníky. U motorové části jsem přilepil výfuk a zatím na sucho přiložené sací potrubí. Před přilepím bočních krytů pod korbu jsem si udělal napřed kola. Tak to je zatím všechno a zítra zbytek s dokončení podvozku a nástavby před stavbou kabiny.
Nástavba a podvozek vozu dokončený a můžu se vrhnout na kabinu s pracovištěm posádky. To znamená, že jsem se rozhodl udělat i interiér. Na to použiji opět doplňky od Spidu pro model ročníku 2006. Takže musím provést drobné úpravy.