Stránka 1 z 2

Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979/A.Šuršin/1:24

PříspěvekNapsal: ned 16. čer 2013 18:43:44
od dravec
Tak jsem se pustil do prvotiny od Antona Šuršina Fittipaldi F6A s jezdcem Emerson Fittipaldi, GP Germany 1979. Po vytisknutí jsem byl spokojený i s barvou žluté barvy a tak jsem zahájil stavby i s mojí chabou ruštinou. Hned na začátku bych doporučil podlepit díly 1 a 4, 5. Protože díl 1 se mi při lepení boků monokoku začal propadat a tak jsem si musel pomoci otvorem ve spodní části pro potřebné podpírání při lepení. A u dílů 4 a 5 se začaly dost kroutit boky při nalepení na vrchní díl štítu. Po vlepení kokpitu a doplnění o sedačku a volant, jsem alespoň v přední části boky dodatečně podlepil. Takže zatím budu pokračovat ve stavbě, i když jsem přemýšlel, že začnu od začátku i s podlepováním.


Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979

Re: Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979/A.Šuršin/1

PříspěvekNapsal: pon 24. čer 2013 16:30:54
od dravec
Konečně jsem našel něco málo času a tak jsem trochu pokročil. Uzavřel jsem spodek monokoku a slepil jsem kryt motoru s bočními chladiči. Zatím to jde dobře, ale pro jistotu jsem celý kryt podlepil pro zpevnění.

Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979

Re: Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979/A.Šuršin/1

PříspěvekNapsal: úte 25. čer 2013 17:36:50
od dravec
Po přilepení krytu jsem zkompletoval boční pontony s bočnicemi. Mezi bočnice a boky krytu jsem vlepil křidélka. Za jezdce nalepeny horní kryt s opěrkou hlavy. A jde se na přední zavěšení kol.

Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979

Re: Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979/A.Šuršin/1

PříspěvekNapsal: sob 29. čer 2013 16:19:02
od dravec
Trpělivě jsem se popral s předním zavěšením, které se kupodivu dělalo dobře. Příď jsem ještě doplnil o aerodynamický kryt přední nápravy. A můžu se pustit na zadní část vozu.

Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979

Re: Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979/A.Šuršin/1

PříspěvekNapsal: ned 30. čer 2013 17:58:48
od dravec
Po zhotovení motoru jsem nasucho zkusil osazení na zadní část vozu. Poprvé se objevil problém, protože motor se nevleze do zadní kapotáže (viz. příště foto). Proto rozvodovku s převodovkou přilepím až po slepení celého kompletu a kol. Bude to chtít provést korekci v usazení.

Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979

Re: Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979/A.Šuršin/1

PříspěvekNapsal: pon 01. črc 2013 19:17:00
od dravec
Jak jsem slíbil, zde je foto uložení motoru. Je asi o 3 mm níže, než je původní umístění. Zatím nevím jak to bude vypadat, až udělám kola. Jinak jsem dokončil zadní zavěšení kol a dále budu pokračovat až dokončím přilepení motoru k vozu.

Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979

Re: Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979/A.Šuršin/1

PříspěvekNapsal: stř 03. črc 2013 17:00:40
od dravec
Kola hotová a můžu pokračovat v dokončení zadní části vozu. Zatím jsem přilepil motor na svoje místo a po přilepení výfuků teprve přilepím převodovku. Možná bych pro příští stavitele tohoto modelu doporučil, aby zkusily místo dílu 11 použít pouze kartón o síle 0,5 mm. Zdá se, že zadní náprava je dost daleko od monokoku a také se tím zlepší uložení motoru do krytu. Podle stavby by se potom nic nemuselo tak moc rapidně upravovat. Ještě bych rád upozornil na kola, kde jsem musel u zadních kol zúžit o 2 mm vnitřní díl disku. Ale možná by bylo ideální rozšířit běhoun zadního kola, protože podle fotek by klidně zadní kolo mohlo být i širší. To samé bych udělal asi o 1 mm na předním kole.

Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979

Re: Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979/A.Šuršin/1

PříspěvekNapsal: stř 03. črc 2013 19:39:53
od dravec
Tak jsem ještě dnes stačil dokončit výfukové potrubí a držák zadního křídla. Konečně jsem mohl přilepit převodovku s rozvodovkou na motor. Nakonec to dopadlo dobře.

Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979

Re: Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979/A.Šuršin/1

PříspěvekNapsal: pát 05. črc 2013 16:32:15
od dravec
Tak včera jsem dokončil model Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979. Stavěl se dobře, i když drobné úpravy bylo potřeba provádět. Ale jinak na prvotinu to nebylo špatné a chválím. Ještě se pokusím o víkendu model nalakovat.

Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979

Re: Fittipaldi F6A - E.Fittipaldi,GP Germany 1979/A.Šuršin/1

PříspěvekNapsal: pon 08. črc 2013 17:12:49
od dravec
Model nalakovaný a kola přilepená. Ale bohužel mi nevyšli ani venku při focení světelné podmínky. Proto je žlutá hodně tmavá. Spíše do oranžova. Ještě se pokusím udělat nějaké foto na sluníčku.

Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979

Ještě jsem se pokusil o foto na slunci, ale pořád to není ono. Do galerie přidány fotky s interiéru.

Fittipaldi F6A 1979 Fittipaldi F6A 1979